اطلاعات دوره
وبینار بازاریابی شبکه های اجتماعی
مسیر آموزشی

وبینار بازاریابی شبکه های اجتماعی

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه شبکه های اجتماعی ابزاری بسیار کلیدی در بازاریابی به شمار می رود. تمامی شرکت های فعال در حوزه فروش آنلاین باید از طریق ابزار های کلیدی از جمله شبکه های اجتماعی به دنبال برندینگ در دنیای اینترنت باشند، بهترین شبکه های اجتماعی که امروزه از طریق مردم مورد استقبال قرار گرفته است ، اینستاگرام است ، اما برای بازاریابی در اینستاگرام چکار باید بکنیم ؟ برای بازاریابی در اینستاگرام در روز چه تعداد پست باید بگذاریم ؟ یا بهترین ساعت برای انتشار پست و استوری در اینستاگرام چه زمانی است ؟ برای آشنایی با این موضوعات می توانید در این وبینار شرکت کنید ، ثبت نام در این وبینار رایگان است . هدف از برگزاری این وبینار افزایش اطلاعات عمومی مدیران آی تی شرکت ها و کارآفرینان است. این رویداد با حمایت شرکت دیجیتال مارکتینگ اینتن برگزار می شود.   
دوره وبینار بازاریابی شبکه های اجتماعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سید هادی شریفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار بازاریابی شبکه های اجتماعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی