اطلاعات دوره
وبینار بازاریابی محتوایی برای دوره پسابحران ( بالاخص بحران کرونا)
مسیر آموزشی

وبینار بازاریابی محتوایی برای دوره پسابحران ( بالاخص بحران کرونا)

60,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 60,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:بابک نقاش0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

رفتار مشتریان هنگام بحران با تغییرات عمیقی همراه است که برخی از آنها دارای اثرات بلند مدت هستند. اغلب افراد در مورد نیازهای اولیه و اساسی تصمیم‌گیری‌های هیجانی دارند و معمولا بیش از اندازه خرید می‌کنند تا در مقابل بحران حداقل از جنبه روانی تا حد ممکن مصون باشند. اما در مورد سایر کالاها و خدمات رفتار مصرف‌کنندگان به شدت محافظه‌کارانه است. شرکت‌ها نیز به سمت انقباض حرکت می‌کنند و تصمیم‌گیری‌های آنها مبتنی بر ادامه بقا در دوران رکود شدید است. در نتیجه کمتر خرید می‌کنند، تعدیل گسترده در حوزه منابع انسانی دارند و برخی نیز وارد خواب زمستانی می‌شوند. اما این رفتار پس از بحران به سرعت تغییر خواهد کرد. در این شرایط بازار به سمت ترمیم سریع پیش می‌رود و فرصت‌های تجاری فراوانی گشوده می‌شود. منابع انسانی آماده، مجرب و حتی ارزان در دسترس است و قیمت‌ها برای افزایش سهم بازار رقابتی است. آنچه در دوره پسابحران می‌تواند سرعت ترمیم و بازگشت را تسریع کند اعتبار کسب‌وکارها است. در این وبینار کوتاه بیشتر روی همین موضوع تمرکز خواهیم داشت و در مورد تولیدمحتوا با هدف رشد سریع گفتگو خواهیم کرد. با کمک محتوا می‌توان از بازار آماده پسابحران سود برد و ظرفیت‌های کسب‌وکار را به سرعت توسعه داد. 
دوره وبینار بازاریابی محتوایی برای دوره پسابحران ( بالاخص بحران کرونا) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط بابک نقاش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 60,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار بازاریابی محتوایی برای دوره پسابحران ( بالاخص بحران کرونا) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی