اطلاعات دوره
وبینار بازاریابی و فروش در دوران بحران و پساکرونا در سال ۹۹
مسیر آموزشی

وبینار بازاریابی و فروش در دوران بحران و پساکرونا در سال ۹۹

69,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 69,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:حامد وثوقی0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کسب و کارهای کوچک، خرده فروشی ها از چندین ماه قبل، چشم امیدشان به فروش عید بود... اما این امید تبدیل به خیال شد. حال سال ۹۹ رو بسیار متفاوت تر از سال های قبل شروع می‌کنیم. دیگر وقت آن رسیده که قدم های حساب شده برداریم.  چرخه های اقتصادی به گونه ای تغییر می کنند که همیشه و در همه جای دنیا، بحران ها و رکودهای اقتصادی مثل رکود اقتصادی سال های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۹، به وجود می آیند. این مختص ایران نیست و در همه جا احتمال دارد پیش بیایید، به تعبیر نسیم نیکولاس طالب، قوی سیاه است. پس هر شرکتی باید برنامه ایی برای بازاریابی در دوران رکود اقتصادی را داشته باشد. با این که اکثر شرکت ها در چنین دوران هایی، بودجه های بازاریابی شان را کاهش و بازاریاب ها را برای صرفه جویی هر چه بیشتر تحت فشار قرار می دهند، اما شرکت هایی هم هستند که در دوران رکود، کار و کاسبی شان رونق پیدا می کند و در نتیجه، برنامه های بازاریابی شان را گسترش می دهند.  در این وبینار می‌خواهیم یادبگیریم که در سال ۹۹ جزء کسب و کارهایی باشیم که کاسبیمان رونق داره. یادبگیریم که از تهدید‌ها را به فرصت بدل کنیم.  
دوره وبینار بازاریابی و فروش در دوران بحران و پساکرونا در سال ۹۹ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط حامد وثوقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 69,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار بازاریابی و فروش در دوران بحران و پساکرونا در سال ۹۹ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی