اطلاعات دوره
وبینار بیزینس‌پلن به زبان خیلی ساده
مسیر آموزشی

وبینار بیزینس‌پلن به زبان خیلی ساده

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اغلب افراد - شاید حتی خود من! - از نوشتن بیزینس‌پلن (یا به زبان دیگر: طرح کسب و کار) فراری‌اند! نوشتن چند ده صفحه متن و نمودار چیزی است که هم زمان زیادی نیاز دارد و هم حوصله (و البته دانش) می‌خواهد. به همین خاطر، خیلی‌ها نوشتن این سند مهم کسب و کارشان را به دیگران می‌سپارند و البته بعداً بخاطر همین اشتباه استراتژیک، ممکن است حسابی گیر بیافتند! اما نوشتن بیزینس‌پلن آنقدرها که به نظر می‌آید هم کار سختی نیست؛ البته به دو شرط: یکی اینکه بدانید چطور باید آن را بنویسید و دیگری هم اینکه از پیش اطلاعات لازم برای نگارش آن را جمع‌آوری کرده باشید. در این وبینار 3 ساعته، کلیدی‌ترین سرفصل‌های یک بیزینس‌پلن خوب و حرفه‌ای را با هم مرور می‌کنیم و بررسی می‌کنیم چطور می‌شود یک بیزینس‌پلن ساده، کارآمد و در عین حال حرفه‌ای را در کوتاه‌ترین زمان تدوین کرد.   چرا به این وبینار نیاز دارید؟ کتاب‌ها، مقالات و نوشته‌های زیادی درباره‌ی بیزینس‌پلن وجود دارد که با یک سرچ ساده می‌توانید به آنها دست پیدا کنید. اما بسیاری از آنها یا کپی‌هایی از مطالب دیگر هستند یا نویسندگان‌شان تجربه‌ی چندانی در این حوزه ندارند. مدرس این وبینار با داشتن تجربیات متعدد از بررسی بیزینس‌پلن استارتاپ‌ها و کسب و کارها، خلاصه‌ای از مهم‌ترین نکاتی که باید در نگارش یک طرح کسب و کار رعایت کنید را در اختیار شما خواهد گذاشت. با عمل به آموخته‌های این وبینار می‌توانید بصورت نظام‌مند و ساختار یافته و در زمانی منطقی یک بیزینس‌پلن استاندارد و حرفه‌ای بنویسید.   درباره‌ی مدرس دوره: فارغ‌التحصیل مدیریت اجرایی؛ گرایش مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه سیناتک (VC تخصصی فینتک) هم‌بنیان‌گذار و مجری پادکست 10 صبح (پرشنونده‌ترین پادکست حوزه‌ی مدیریت، کارآفرینی و استارتاپ‌ها به زبان فارسی) مدرس دوره‌های مالی و کسب و کار استارتاپ‌ها مشاور استارتاپ‌های متعدد فناوری محور سایر وبینارها: پیش‌بینی مالی برای استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاری جسورانه از نگاه نزدیک، 6 روش رایج ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها   شرکت در این وبینار نیازمند هیچ پیش‌نیازی نیست!    
دوره وبینار بیزینس‌پلن به زبان خیلی ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط میثم زرگرپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار بیزینس‌پلن به زبان خیلی ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های متفرقه سراسر اینترنت را در صفحه متفرقه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی