اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار تبلیغات چگونه کار می‌کند؟ مروری بر فرآیند اقناع و ترغیب مخاطبان
مسیر آموزشی

وبینار تبلیغات چگونه کار می‌کند؟ مروری بر فرآیند اقناع و ترغیب مخاطبان

90,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 90,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر صاحب کسب و کاری باشید یا تا به حال تجربه تبلیغ یک محصول یا سرویس را داشته‌اید، احتمالا شما هم مثل خیلی‌ها گاهی از اینکه تبلیغاتتان «کار نکرده» ناراحت و بابت هزینه‌ای که کرده‌اید پشیمان شده‌اید. نتیجه اغلب آن بوده که روش، محتوا یا رسانه خود را عوض کرده‌ایم تا این بار شانس خود را روی آن امتحان کنیم، و اگرچه گاهی در این تغییرات شانس به ما رو کرده و از نتیجه راضی بوده‌ایم، اما شاید نفهمیده‌ایم که چرا این دفعه مخاطبان ما اقناع شدند و به سراغ محصول یا خدمت ما آمده‌اند اما دفعات قبل رغبتی به آن نشان ندادند. سرفصل‌های این وبینار ویژه کسب و کارهای کوچک و متوسط و با تأکید بیشتری بر تبلیغات دیجیتال تدوین شده است. در این کلاس آموزشی آنلاین تلاش می‌کنیم درک بهتری از فرآیند تأثیرگذاری تبلیغات در ذهن مخاطبان پیدا کنیم تا بتوانیم تبلیغات موثرتری را چه از نظر محتوایی و چه از نظر کانال‌ها و مدیاهای مورد استفاده داشته باشیم. برای این درک بهتر مروری خواهیم داشت بر مفاهیمی که در بخش سرفصل‌ها ذکر شده است. این وبینار گارانتی رضایت دارد! به این معنا که پس از گذراندن وبینار در صورت عدم رضایت از سطح دوره، مبلغ پرداخت شده (پس از کسر کارمزدها)‌ می‌تواند بازگردانده شود.
دوره وبینار تبلیغات چگونه کار می‌کند؟ مروری بر فرآیند اقناع و ترغیب مخاطبان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر حامد بیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 90,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تبلیغات چگونه کار می‌کند؟ مروری بر فرآیند اقناع و ترغیب مخاطبان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی