اطلاعات دوره
وبینار تجربه‌های یک Front-End Developer
مسیر آموزشی

وبینار تجربه‌های یک Front-End Developer

39,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 39,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

:: این یک رویداد آنلاین است! هیچ وقت یادگیری و انتقال تجربه اینقدر ساده و ارزان نبوده. فرصت‌ها رو فقط کسانی که دنبالشون باشن به دست میارن، نذارید این فرصت از دست بره.   :: محمد ابراهیمی اول کی هست؟ همه ما روزی شروع کردیم، من هم در زمستان سال ۸۷ در یکی از شهر‌های دور افتاده محروم که ۱۸۰۰ کیلومتر از جایی که امروز هستم دور هست. از توسعه و فروش قالب وبلاگ‌ها شروع کردم، ادامه دادم تا امروز که ارشد تیم توسعه Front-End مالتینا هستم. از 87 تا 94 توسعه د‌هنده وب بودم ولی بعدش تصمیم گرفتم به صورت تخصصی فقط روی Front-End کار کنم. سال پیش در همین حوالی به کمک دوستان جامعه ری‌اکت ایران رو تاسیس کردیم و در کنارش هم به صورت مستقل به کمک یک تیم ۱۱ نفره داریم روی یک boilerplate اپن سورس React با نام RSSR کار می‌کنیم.    :: هدف از این وبینار چی هست؟ مهم نیست که کجا بودم یا الان کجا هستم یا حتی کی هستم مهم تجربه‌هایی هست که به سادگی نمیشه اونها رو پیدا کرد. هیچ کس کامل نیست و نخواهد بود برای همین همیشه سعی کردم از اشتباهاتم و آدم‌های با تجربه‌ درس بگیرم و تا جایی که می‌تونستم دوستانم رو هم راهنمایی کنم تا  اونها هم در مسیری درست‌تر از قبل قدم بردارن.   :: چه مطالبی گفته میشه؟ این رویداد رو باید تجربه کرد! افکار ما، انتخاب‌ای ما رو تعیین می‌کنه و انتخاب‌های ما رفتارهای ما رو میسازه و نتیجه‌ها حاصل رفتارهای ماست. تا وقتی افکاری که دارید رو اصلاح نکنید و کنترلش رو از سطح ناخوداگاه به سطح خودآگاه نیارید نیم‌تونید تغییرشون بدید و اگر تغییر ندید نتیجه‌ها تغییر نخواهد کرد! در این وبینار قرار نیست یک معجزه رخ بده! من می‌خوام شما رو نسبت به چیزهایی آگاه کنم که این آگاهی اگر با تفکر همراه بشه می‌تونه منجر به تغییراتی بشه که سریع‌تر رشد کنید.   :: رشد و پشرفت در رتبه تخصصی و درآمد خیلی‌ها به من می‌گن ما مثلا 5 سال سابقه کار داریم ولی حقوق ما هنوز قد آبدارچی هم نیست! حقیقت این هست که شما تا وقتی یک سال رو بخوای مدام تکرار کنی و ندونی چطور باید رشد کنی سابقه کاری شما میشه فقط یک عدد. حتما دیدی افرادی که تنها ۲ یا ۳ سال سابقه کار دارن و درجه‌های بالای تخصصی و درآمدی میرسن در حالی که در اطرافشون هستن کسانی که چند برابر اونها سال سابقه کار دارن ولی نصف اونها تخصص ندارن. این‌ها راز نیست حقیقت‌هایی هست که یک با تجربه می‌دونه و اگر اون شخص متوجه اونها بشه و ازشون استفاده کنه مسیر ده ساله رو ۳ ساله میره. اگر این وبینار رو که قرار هست با هم برگزار کنیم رو من ده سال پیش خودم در اون شرکت می‌کردم آنچه هستم رو می‌تونستم به جای ده سال با ۳ سال به دست بیارم! البته اون زمان در کل کشور همه در حال آزمون خطا بودیم و از این امکان محرورم بودیم ولی امروز منطقی نیست کسی بخواد با آزمون و خطا جلو بره.   :: جلمه آخر اگر ویرگول، لینکداین یا اینستاگرامم رو دیده باشید این جمله رو حتما دیدید که همیشه  گفتم و بهتره با هم مرور کنیم: "من بهتر از هیچ کس نیستم، در رقابت با هیچ کس نیستم، من می‌خوام بهترین نسخه از خودم باشم." و "زمان رو هم میشه با خریدن تجربه دیگران خرید".  می‌بینمتون     
دوره وبینار تجربه‌های یک Front-End Developer دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط محمد ابراهیمی اول مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 39,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تجربه‌های یک Front-End Developer را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی