اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
تکنیک های جذب فالوئر اورگانیک در الگوریتم 2020 اینستاگرام
مسیر آموزشی

تکنیک های جذب فالوئر اورگانیک در الگوریتم 2020 اینستاگرام

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:مجید حقیقی0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تکنیک های جذب فالوئر بصورت اورگانیک در الگوریتم 2020 اینستاگرام به جرات میتونم بگم که اینستاگرام یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی تاثیر گذار در ایران هست. خیلی از افرادی که به نوعی یا متخصص ناآگاه یا عملا متخصص نیستند کاربران را به استفاده از تکنیک های غیر قانونی می کنند تا فالوئر ها یا مخاطبین هدف شان را به این روش جذب کنند، غافل از اینکه هم پول خود را از بین خواهند برد و هم رتبه خود در اینستاگرام و هم یک مشت فالوئری بدست میارن که هیچ نتیجه ای برایشان نخواهد داشت و صرفا عدد و رقم را زیاد می کند. در این وبینار چه خواهم گفت؟ در این وبینار 2 ساعته با توجه به تحقیقاتم در خصوص جذب اورگانیک یا طبیعی فالوئر هدف صحبت خواهم کرد که چطور بتوانید بصورت کاملا طبیع فالوئر های خود را افزایش دهید و آنها نیز به شما و پیج تان و در نهایت محصولات و خدماتتان علاقمند باشند. به همین خاطر این وبینار دو ساعت برگزار می گردد. آیا واقعا مطالب شما کاربردی خواهد بود؟ من اهل تضمین دادن نیستم و چیز من درآوردی هرگز نمی گویم و نگفتم. لطفا حتما به اینستاگرام اول و اینستاگرام دوم یا به سایت من سر بزنید و چند تا از پست ها و همچنین سوابق من رو بررسی کنید تا متوجه شوید نه اهل شوآف و دروغم و نه اهل حرف الکی زدن. اما اینبار قصد دارم یک نکته رو بگم که اگر کارهایی که میگم رو درست و نکته به نکته انجام بدید و فالوئر هدف جذب نکردید 2 برابر عددی که پرداخت می کنید رو به شما بر می گردانم. قصدم این هست بگویم این دوره قطعا مثبت و نتیجه بخش خواهد بود به شرطی که شما درست توجه و عمل کنید. آیا گواهینامه هم می دهید؟ نه گواهینامه نمیدهم ولی اگر دوستانی از جمع شرکت کنندگان علاقمند به اخذ مدرک از وزارت علوم و تحقیقات بودند با توجه به اینکه مرکز ما مرکزی ثبت شده با مجوزات کامل هست. می توانید در دوره های طولانی مدت شرکت کنید و ام بی ای، دی بی ای و یا دوره های 32 ساعت را شرکت و مدرک معتبر وزارت علوم و تحقیقات همراه با ترجمه و مهر وزارت امور خارجه دریافت نمایید. این هم گفتم تا اعتبار مجموعه را اعلام کرده باشم.   من امیدوارم که با شرکت در این وبینار 2 ساعته فرصت حضور داشته باشید و بتونیم نگرشمون رو درباره حضور در اینستاگرام و جذب مخاطب اورگانیک یکبار برای همیشه تغییر دهیم.  
دوره تکنیک های جذب فالوئر اورگانیک در الگوریتم 2020 اینستاگرام دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مجید حقیقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تکنیک های جذب فالوئر اورگانیک در الگوریتم 2020 اینستاگرام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی