اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
جامع‌ترین وبینار IELTS Writing Task 2
مسیر آموزشی

جامع‌ترین وبینار IELTS Writing Task 2

240,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 240,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بخش Writing آزمون آیلتس بصورت کلی، و بخش دوم آن(IELTS Writing Task 2) بصورت تخصصی‌تر، از سخت‌ترین بخش‌های آزمون برای فراگیران ایرانی هستند. در این وبینار جامع تلاش شده است که بصورت کاملا دقیق، انواع سوالات بخش دوم Writing آیلتس برای متقاضیان توضیح داده شده و سپس با بررسی نمونه‌های واقعی (با نمره‌های 5، 6، و 7.5) به متقاضایان راهکارهای گرفتین بالاترین نمره ممکن تدریس شود. همچنین در هر بخش، گرامر مورد نیاز و لغات ضروری برای گرفتن نمره‌ی بالای ۷ تدریس خواهد شد.  هدف از برگزاری جامع‌ترین وبینار بخش دوم Writing آیلتس، کمک به متقاضیان برای صرفه‌جویی در هزینه‌هاست تا آن‌ها بتوانند صرفا با یک بار ثبت‌نام در یک وبینار، تمامی اطلاعات ضروری برای بدست آورن یک نمره‌ی عالی را دریافت کنند و مجبور نباشند تا برای هر کدام از سوالات در وبینارهای مختلفی شرکت کنند.
دوره جامع‌ترین وبینار IELTS Writing Task 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر آرش رحمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 240,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره جامع‌ترین وبینار IELTS Writing Task 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی