اطلاعات دوره
دومین وبینار  فروش، از مبتدی تا حرفه‌ای شدن، از کجا و چگونه شروع کنیم؟
مسیر آموزشی

دومین وبینار فروش، از مبتدی تا حرفه‌ای شدن، از کجا و چگونه شروع کنیم؟

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:وحید محمدی0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این وبینار دومین باریست که برگزار می‌شود پس از برگزاری دور اول برای 101 نفر 12 سال هست که در زمینه فروش، مشتری‌مداری، مارکتینگ و گردشگری تخصص پیدا کردم و تحقیق می‌کنم. ده سالی هست که تورلیدر سازمان میراث فرهنگی هستم و اخیرا در زمینه آداب معاشرت تجاری کنکاش می‌کنم و کلی کسب تجربه کردم در سازمان‌هایی مثل دالاهو (گردشگری)، مرغاب (گردشگری)، علی‌بابا (گردشگری)، مبین‌نت (تلکام)، تخفیفان (فروش آنلاین بر بستر تخفیف)، شرکت‌های بازرگانی جهت تدریس، کارخانجات نوین با رویکردهای مختلف.  همیشه دغدغه بسیاری از افرادی که در فیلد‌های دیگری جز فروش بودند این بوده که آیا می‌توانند وارد فیلد فروش شوند؟ آیا حرفه فروش برای آن‌ها آسان‌ خواهد بود؟ اصلا چگونه و از کجا شروع کنم؟ من یک فرد بدون هیچ سابقه فروشی هستم، آیا می‌توانم موفق شوم؟ سن چه نقشی در این تغییر ایفا می‌کند؟  من قصد دارم تا در این سمینار آنلاین یک ساعت و نیمه، به شما در خصوص همه این موارد از شروع تا استخدام و هر آن‌چه که باید بگویید بر اساس تجربیاتی که داشتم سخن بگم.  اگر قصد دارید به دنیای بزرگ و جذاب فروش وارد شوید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید این سمینار را از دست ندید و به دوستان خود معرفی کنید.  راستی، این سمینار در راستای اهداف کمپین بزرگ « من_به_سهم_خودم» به صورت رایگان برگزار خواهد شد.   
دوره دومین وبینار فروش، از مبتدی تا حرفه‌ای شدن، از کجا و چگونه شروع کنیم؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط وحید محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دومین وبینار فروش، از مبتدی تا حرفه‌ای شدن، از کجا و چگونه شروع کنیم؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی