اطلاعات دوره
وبینار دین و زندگی کنکور 99
مسیر آموزشی

وبینار دین و زندگی کنکور 99

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وبینار دین و زندگی کنکور ۹۹ درصد در این رویداد ما به شما یاد خواهیم داد که چطور با سوالات دین و زندگی روبرو شوید؟! نکات مهم سوالات کنکوری را برای ۳۳ درصد سوالات را در مدت ۲ ساعت مرور خواهیم کرد! اوج‌گیری درصد سوالات عمومی کنکور را با دین و زندگی براحتی رقم بزنید! ۲ ساعت برای ۳۳ درصد از مهمترین نکات کنکوری دین و زندگی کافیست تا خیالتان برای کنکور راحت باشد!  
دوره وبینار دین و زندگی کنکور 99 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مهندس سیامک قاسمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار دین و زندگی کنکور 99 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی