اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
روابط عمومی در بحران: در بحران‌های اجتماعی و اقتصادی چه پیامی برای مخاطب خود داشته باشیم و چطور افکار عمومی را مدیریت کنیم؟
مسیر آموزشی

روابط عمومی در بحران: در بحران‌های اجتماعی و اقتصادی چه پیامی برای مخاطب خود داشته باشیم و چطور افکار عمومی را مدیریت کنیم؟

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:مجید کثیری‌0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درک کسب و کار از روابط‌عمومی، همیشه می تواند نجات‌بخش باشد. اینکه در بحران‌هایی که برای کسب و کار اتفاق می‌افتد، کسب و کار چه رویه‌ای را در پیش بگیرد و نمایه رفتار وی برای خارج از سازمان چگونه باشد، موضوعی است که در اکثر کسب و کارها نادیده گرفته می‌شود. به همین دلیل است که می‌بینیم در اکثر بحران‌هایی که برای یک کسب و کار ایرانی اتفاق می‌افتد، اغلب با پاسخ دیرهنگام یا نفی موضوع و سپس عذرخواهی از موضع ضعف و پشیمانی مواجهیم. برای حل این مشکل چه باید کرد؟ آیا بهتر نیست سازمان برای خود یک رویکرد روابط‌عمومی بحران تعریف کند تا بتواند از بحران‌ها با کمترین آسیب خارج شود؟ این‌ها، موضوعاتی است که قرار است مجید کثیری در وبینار خود به آن‌ها بپردازد.    مجید کثیری از زبان خودش من مجید کثیری، متولد ۵۸، بعد از راه‌اندازی چند کار کوچک و تجربه‌اندوزی، سراغ روزنامه‌نگاری حرفه‌ای رفتم. در کنار آن با علاقه، حوزه‌ی روابط عمومی و رسانه را پیگیر شدم و با ورود به موج آنلاین اواخر دهه‌ی ۸۰، علاقه خود را در محتوای آنلاین و سپس روابط عمومی دیجیتال پیدا کردم.  
دوره روابط عمومی در بحران: در بحران‌های اجتماعی و اقتصادی چه پیامی برای مخاطب خود داشته باشیم و چطور افکار عمومی را مدیریت کنیم؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط مجید کثیری‌ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره روابط عمومی در بحران: در بحران‌های اجتماعی و اقتصادی چه پیامی برای مخاطب خود داشته باشیم و چطور افکار عمومی را مدیریت کنیم؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی