اطلاعات دوره
وبینار روش تولید محتوای هدفمند برای پیشرفت کسب و کار
مسیر آموزشی

وبینار روش تولید محتوای هدفمند برای پیشرفت کسب و کار

40,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 40,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:احمدرضا جعفری0
  • زمان:2 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر به دنبال راه اندازی و یا توسعه کسب و کار خودتون هستید چند لحظه وقت بگذارید و این توضیح رو بخونید: با بوجود اومدن شبکه های اجتماعی و وب سایت ها ، مدل جدیدی از کسب و کار ها روی صحنه اومده و بازار وسیعی برای کسب و کار ها ایجاد کرده. ولی برای اینکه کسب و کار شما توی این حجم گسترده از کسب و کار ها دیده بشه چه کار باید کرد؟ آنچه که باعث تمایز شما در دید مخاطب میشه چیزی نیست جز محتوا حال لازم است چند سوال پرسیده شود محتوا چیست؟ چگونه و از چه چیزی محتوا باکیفیت ایجاد کنیم؟از این محتوا کجا و به چه شکل استفاده کنیم؟ بازاریابی محتوایی چه کمکی به کسب و کار من میکند؟ اگر به دنبال جواب این سوالات و استفاده این موارد در کسب و کارتان هستید، این کارگاه برای شما مفید خواهد بود  
دوره وبینار روش تولید محتوای هدفمند برای پیشرفت کسب و کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط احمدرضا جعفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 40,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار روش تولید محتوای هدفمند برای پیشرفت کسب و کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی