اطلاعات دوره
وبینار ساختار گرامری Passive
مسیر آموزشی

وبینار ساختار گرامری Passive

19,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 19,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ساختارهای گرامری در زبان انگلیسی شامل ساختارهای ساده و پیچیده است. زبان آموزان مختلف معمولاً در استفاده از ساختارهای پیچیده با مشکلاتی مواجه هستند و نگرانی استفاده صحیح از این نوع ساختارها همیشه ذهن آن‌ها را مشغول می‌کند. یکی از ساختارهای به اصطلاح پیچیده انگیسی، ساختار Passive است و بنا به تجربه، یکی از ساختارهایی است که افراد در کابرد آن با مشکل مواجه هستند. اما می‌توان با آگاهی و یادگیری درست، به راحتی از آن در صحبت کردن (Speaking) و نوشتن (Writing) استفاده کرد. در این وبینار تلاش می‌شود به این دغدغه پاسخ داده شود و یک بار برای همیشه نحوه استفاده صحیح از این ساختار آموزش داده شود.  
دوره وبینار ساختار گرامری Passive دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مسعود قاراخانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار ساختار گرامری Passive را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های متفرقه سراسر اینترنت را در صفحه متفرقه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی