اطلاعات دوره
وبینار سرتان را خلوت کنید.
مسیر آموزشی

وبینار سرتان را خلوت کنید.

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اغلب ما به مرور با زیاد شدن اطلاعات و کارها تبدیل به افراد پر مشغله می شویم.با شلوغ شدن سرمان: بازدهی کارمان به شدت کم می شود. اشتباهات کاری و شخصی چند برابر می شود. تبدیل می شویم به فردی مضطرب و نگران و... ناامید نباشید. خودتان سرتان را شلوغ کرده اید پس خودتان هم می توانید سرتان را خلوت کنید. به شما خیلی کوتاه آموزش می دهم سرتان را خلوت کنید. اگر وقت ندارید در این آموزش شرکت کنید پس حتما باید در این آموزش شرکت کنید! می توانید شرکت نکنید و از سرشلوغی و کمبود وقتتان لذت ببرید! چرا سرمان شلوغ می شود؟ مگر کسی دنبال سرشلوغی است؟ مراحل خلوت کردن سر! آنقدر سرتان را خلوت کنید که از خلوتی بترسید!
دوره وبینار سرتان را خلوت کنید. دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سبحان قاسمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار سرتان را خلوت کنید. را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی