اطلاعات دوره
وبینار عشقت را پیدا کن
مسیر آموزشی

وبینار عشقت را پیدا کن

28,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 28,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سلام اکثر جوانان و نوجوانان ما بخاطر بلاتکلیفی در چگونگی ایجاد رابطه با جنس مکمل و بایدها و نبایدهایی که در خانواده و جامعه وجود دارد دچار سردرگمی در این امر با اهمیت می باشند ، درخواست ها و مراجعه کنندگان بسیاری دارم که از این قشر عزیز هستند و با ارتباط و بدون ارتباط ، بسیار نگران بوده و رضایت کافی از شرایط موجود خود ندارند یا نگران نوع ایجاد یا قطع ارتباط خود می باشند . متأسفانه مرجع و مأوای معتبری برای راهنمایی و بیان نکات مهم مربوط به این امر حیاتی هم به دلیل تابو بودن آن بخصوص در نسل های پیشین ، وجود ندارد ، بنابراین نوجوانی که با بسیاری از تغییرات و هیجانات هورمونی ، غریضی و افسارگسیخته ، درگیر گذر از یک مقطع بحرانی می باشد و در واقع نه کودک است و نه بزرگسال ، بدون هیچگونه آموزش و مهارت معتبری وارد این رابطه شده یا درحسرت این رابطه مانده و در هردوحالت غالباً نتایج خوبی حاصل نخواهد شد . در این وبینار استثنایی و براساس درخواست بسیاری از مراجعه کنندگان و عزیزان ، ریزنکات ارزشمندی را بیان خواهم کرد که به جرأت می توان گفت برای اولین بار از چنین تریبونی تقدیم شما خوبان خواهد شد.     
دوره وبینار عشقت را پیدا کن دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط احمدرضا نصیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 28,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار عشقت را پیدا کن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی