اطلاعات دوره
وبینار شکست تبلیغات
مسیر آموزشی

وبینار شکست تبلیغات

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تبلیغات نیز همراه با تکنولوژی تغییر کرده است. امروزه کسب و کارها و کارفرمایان انتظار دارند تا با حداقل هزینه بهترین نتیجه را از تبلیغات دریافت نمایند.با ظهور بازاریابی عملکرد یا Performance Marketing  تبلیغات سمت و سویی جدید پیدا کرد. اما آیا آژانس های تبلیغاتی با تمام کسب و کارها به یک مدل کار می کنند؟ تبلیغات در هر لایه از قیف فروش به یک صورت باید اجرا شود؟ هدف از اجرای تبلیغات چیست و برای بازدهی تبلیغات چگونه باید KPI تعریف نماییم؟ تبلیغات را خودمان اجرا کنیم یا به آژانس ها بسپاریم؟ انواع مدل تبلیغات چیست و کدام برای کسب و کار ما مناسب تر است؟ با اینفلوئنسرها چگونه کار کنیم و بازدهی آن را چگونه بسنجیم؟ آیا تبلیغات همسان به درستی در ایران احرا می شود؟ در تبلیغات سنتی یا آفلاین چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟ نقش کپی‌رایتینگ در تبلیغات چیست؟   تمام سوالات بالا را با تجربه ام در AdMood  پاسخ خواهم داد و محتوایی را دریافت می کنید که در گوگل پیدا نمی شود.      
دوره وبینار شکست تبلیغات دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط حمیدرضا سلیمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار شکست تبلیغات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی