اطلاعات دوره
وبینار اخذ ویزای تحصیلی فرانسه
مسیر آموزشی

وبینار اخذ ویزای تحصیلی فرانسه

100,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 100,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:مرجان دارایی0
  • زمان:1 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

چمدوناتو ببند، فرانسه منتظرته :) با توجه به متقاضیان زیاد مهاجرت تحصیلی به فرانسه و البته درخواست های متعددی که از ما داشتید تصمیم گرفتیم برای اینکه شما راحت تر ، سریعتر و البته با هزینه کمتر به اهدافتون برسید وبینار اخذ ویزای تحصیلی فرانسه رو برگزار کنیم . اینطوری فقط در نود دقیقه و با پرداخت هزینه ای بسیار محدود ( یک چهارم یک جلسه مشاوره تخصصی مهاجرت در موسسه بین المللی مهرآفرین رجبی ) بصورت کامل همه چی رو یاد میگیری و خیلی راحت میتونی با توجه به شرایطت برای آینده ات بهترین تصمیم رو بگیری . چقدر از تحصیل در فرانسه اطلاعات داری ؟ از دلایل عمده ریجکت شدن درخواست های ویزای تحصیلی چیزی میدونی ؟ فکر میکنی از پس هزینه های تحصیل و زندگی در فرانسه برمیای ؟ چطوری باید حین تحصیل در فرانسه کار دانشجویی پیدا کنی ؟ و ده ها پرسش دیگه ای که در جلسات مشاوره تخصصی از ما می پرسید قراره تو این وبینار بهش جواب بدیم . قبل از اینکه ثبت نام کنی پیشنهاد میکنم برای اینکه بدونی تو این وبینار دقیقا قراره درباره چه چیزهایی صحبت کنیم حتما یه نگاهی به سرفصل ها در قسمت پایین بندازی .  قرار نیست تو این وبینار اطلاعاتی که به راحتی در گوگل و با چند سرچ ساده میشه پیداشون کرد ( و البته خیلی هاشون هم اشتباهه ! ) گفته بشه . ما اطلاعات کاملا کاربردی و تخصصی رو در اختیار شما قرار میدیم ؛ چون وقت و اعتماد شما برامون خیلی مهمه . اگر میخواید درباره تحصیل در فرانسه اطلاعات بیشتری داشته باشید مقاله جامع تحصیل در آلمان را مطالعه فرمایید .   برای مشاهده سایر وبینارها و دریافت کد تخفیف ویژه وارد صفحه وبینارهای موسسه رجبی شوید.
دوره وبینار اخذ ویزای تحصیلی فرانسه دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط مرجان دارایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 100,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار اخذ ویزای تحصیلی فرانسه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی