اطلاعات دوره
وبینار صفر تا صد تولید محتوای متنی: یک صادق هدایت در دنیای دیجیتال شوید
مسیر آموزشی

وبینار صفر تا صد تولید محتوای متنی: یک صادق هدایت در دنیای دیجیتال شوید

50,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 50,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:آیدین داریان4.6
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شاید تا ده سال پیش هیچکس فکر نمی‌کرد که یکی از منابع اصلیِ سودآفرینی برای کسب‌وکارها یا اشخاص، "تولید محتوا" باشد اما در حال حاضر خیلی از افراد یقین پیدا کرده‌اند که برای موفق‌شدن در حوزه‌ی کاری خود باید دست به تولید محتوا در وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، لینکدین، توییتر و ... بزنند. اگر به خیلی از کسب‌وکارها و اشخاص موفق نگاه کنید، شما هم متوجه می‌شوید که آنها زودتر از دیگران به این موضوع پی برده‌اند و اقدام به خلق محتوای منحصر به فرد خود کرده‌اند. اصلا نگران نباشید، چرا که شما هم می‌توانید شروع به یادگیری این مهارت مهم کنید و مسیر موفقیت خود را از همین وبینار، استارت بزنید.  در این وبینار قرار است تمام تکنیک‌های مهم درباره تولیدِ محتوای متنی را یاد بگیرید تا بتوانید همانند نویسنده‌های بزرگ، قلب مخاطب خود را هدف بگیرید و آنها را تبدیل به مشتریان همیشگی خود کنید. بگذارید به شما یک قول بدهم؛ به هیچ وجه قرار نیست مطلبی که با یک سرچ در گوگل پیدا می‌شود را در این وبینار به شما بگویم.        
دوره وبینار صفر تا صد تولید محتوای متنی: یک صادق هدایت در دنیای دیجیتال شوید دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط آیدین داریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 50,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار صفر تا صد تولید محتوای متنی: یک صادق هدایت در دنیای دیجیتال شوید را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی