اطلاعات دوره
وبینار طراحی کاریز فروش برای مدیران فروش
مسیر آموزشی

وبینار طراحی کاریز فروش برای مدیران فروش

400,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 400,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بسیاری از دوره های مدیریت فروش از روش های معجزه آسا برای فروش نام برده می شود، اما آیا واقعاً معجزه ای وجود دارد؟ در فقدان یک سیستم مناسب و خوب طراحی و ساده، آیا تکنیکی وجود دارد، که دوای درد مشکلات فروش باشد؟ چطور بدون داشتن سیستمی برای تعریف فعالیت ها و پیگیری آنها، می توان از تحقق فروش مطمئن بود؟ استفاده مدیران از کاریزهای فروش در سراسر جهان، افق جدیدی برای افزایش فروش ایجاد کرده است.  متخصص کاریز فروش شوید و عملکرد فروش تان را افزایش دهید. کاریز فروش چیست؟ کاریز یا خط لوله فروش، نشان دهنده مراحل فروش است که شامل تمام قدم های لازم برای فروش محصولات و خدمات شماست. در هر مرحله فروش، فعالیت ها یا مجموعه فعالیت های مورد نیاز برای تکمیل هر مرحله فروش انجام می شود تا فرصت ها تبدیل به فروش موفق شوند. با کاریز فروش، می توانید هر لحظه از عملکرد سیستم فروش اطلاع داشته باشید.  
دوره وبینار طراحی کاریز فروش برای مدیران فروش دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر فرشید عبدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 400,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار طراحی کاریز فروش برای مدیران فروش را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی