اطلاعات دوره
وبینار قرارداد با تیم‌های فنی
مسیر آموزشی

وبینار قرارداد با تیم‌های فنی

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بخش مهمی از مشکلاتی که کارفرما (استارتاپ، صاحبان وب سایت، مدیران کسب و کار) با کارکنان فنی و بالعکس دارند، در واقع به دلیل عدم آشنایی از قوانین و حق و حقوق متعاملین است.  در این وبینار، آقای محمدرضا نصرالهی درباره نکات و مواردی که باید در عقد قرارداد همکاری با اعضای تیم فنی لحاظ شوند تا در ادامه همکاری یا در صورت قطع همکاری طرفین دچار مشکلات حقوقی و اجرایی نشوند صحبت می‌کنند.      منافع برگزاری این وبینار از طرف ارائه دهنده به امور صنفی (انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی) اختصاص یافته است.    پی‌نوشت: هزینه ثبت نام تا زمان برگزاری 30 هزار تومان برای حضور و 25 هزار تومان برای دریافت ویدئو است. پس از برگزاری رویداد قیمت دریافت ویدئو 70 هزار تومان خواهد بود. همین حالا ثبت نام کنید. 
دوره وبینار قرارداد با تیم‌های فنی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط محمدرضا نصرالهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار قرارداد با تیم‌های فنی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی