اطلاعات دوره
وبینار مدل‌های درآمدی برای استارتاپ‌ها
مسیر آموزشی

وبینار مدل‌های درآمدی برای استارتاپ‌ها

51,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 51,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

توجه: تو این وبینار به هیچ وجه خبری از مباحث تئوری نیست و محتوای آن کاملا تجربه‌محور و منطبق بر بازار ایران ارائه می‌شود. یکی از مهمترین مشکلات اکثر استارتاپها و تیم‌های استارتاپی بعد از شکل‌گیری و رسیدن به امی‌وی‌پی (حداقل محصول پذیرفتنی) بدون شک، کسب درآمد هست! جاییکه اغلب موارد تو مدل کسب و کارمون باهاش به مشکل بر میخوریم... پیدا کردن یک جریان درآمدی پایدار برای استارتاپ‌ها که به واسطه اون یه رشد پایدار و در نتیجه مقیاس‌پذیری رو تجربه کنه معمولا سخت بوده و گلوگاه اصلی استارتاپ‌ها به حساب میاد. اینکه بدونیم چه مدل درآمدی برای استارتاپمون مناسب هست، اینکه دقیقا از کی باید پول بگیریم، چجوری پول بگیریم و تحت چه شرایطی پول بگیریم! مهمترین بخش طراحی و توسعه یک کسب و کار استارتاپی به حساب میاد. اغلب موارد استارتاپها با اهرم قرار دادن یک جریان درآمدی اشتباه و اسکیل کردن روی آن با مشکلات بسیار زیادی مواجه میشن یا در مواردی جریان درآمدی به مقدار کافی نمیتونه جوابگوی رشد منابع و رشد کسب و کار باشه و یا با عدم شناخت مناسب مشتری، مدل درآمدی اشتباهی را انتخاب و در نتیجه مشتری اونطور که انتظار دارن پول نمیده! یعنی حاضر نیست پول بده! تو این وبینار قراره براساس تجربه خودم بواسطه منتورشیپ و مشاور ده‌ها استارتاپ و بیزنس مدل، از نوآوری در جریان‌های درآمدی و پیدا کردن مدل درآمدی ویژه کسب و کارتون که دقیقا منطبق بر شناخت درست مشتری و شرایط بیزنسی و بازار شماست، بگم. 
دوره وبینار مدل‌های درآمدی برای استارتاپ‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مانوئل اوهانجانیانس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 51,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار مدل‌های درآمدی برای استارتاپ‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی