اطلاعات دوره
وبینار مدیریت استارتاپ در دوران قرنطینه
مسیر آموزشی

وبینار مدیریت استارتاپ در دوران قرنطینه

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:حسین اصلانی3.6
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

افزایش فرصت‌های پیشرفت با واگذاری کارها به دیگران بسیاری از مدیران کارها را به سختی واگذار می‌کنند. آن‌ها اغلب علاقه‌ای به واگذاری کارها ندارند یا در انجام آن ناتوان هستند و در نتیجه فرصت های پیشرفت خود را محدود می‌کنند. این وبینار به شما کمک می‌کند تا در واگذاری مهارت کسب کرده و توانایی خود را چند برابر کنید. در این وبینار مجموعه‌ای از ایده‌های کلیدی را می‌آموزید که شما را به واگذارکننده بسیار بهتری تبدیل خواهد کرد. هر یک از این تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌ها در طول سال‌ها محک خورده، تایید شده و تضمین شده‌اند. در این زمان که اکثر استارتاپ ها به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند، می توانیم با مدیریت صحیح تیم و واگذاری صحیح کارها از خانه بیشترین بهره وری را داشته باشیم. همانطور که اطلاع دارید مدیریت یعنی "کسب نتیجه از طریق دیگران" در این وبینار یاد خواهیم گرفت که "چطور یک تیم را از راه دور مدیریت کنیم" انگیزه آنها را حفظ کنیم و بیشترین بهره را از این ایام بگیریم. با مدل های جدید کسب درآمد که می تواند در این بازه زمانی موثر باشد آشنا می شویم. طراحی سرویس ها و خدمات جدیدی که می تواند در این ایام برای ما سود آوری داشته باشد. با استراتژی های جدیدی که می توانیم نسبت به رقبا در برتری بمانیم و با توسعه استارتاپمان خدمات موثری بعد از این اپیدمی ارائه کنیم. مدیریت تیم از راه دور و واگذاری صحیح کارها به کارمندان از مشکلات رایج مدیران کسب و کار است. اکثر مدیرانی که برای شماوره می آیند از کارمندان خودشان راضی نیستند (حتی در حالی که کارمندان آنها در محل کار و حضوری برایشان کار می کنند) و مدیریت کردن آنها از راه دور برای آنها یک کابوس است. در این وبینار با این کابوس خداحافظی می کنیم. با ابزار های مدیریت تیم از راه دور آشنا می شویم و اصول صحیح واگذاری موثر را خواهیم آموخت. کسب و کارتان را هوشمند کنید، آن را در دوران قرنطینه نیز رهبری کنید؛ با توسعه صحیح بیشترین بهره را در این ایام ببرید. و خودتان را برای موفقیت بعد از این ایام آماده کنید. ظرفیت 55 نفره ثبت نام زودهنگام (رایگان) در 24 ساعت تکمیل شد. گروه واتساپی/تلگرامی پرسش و پاسخ پیرامون وبینار ایجاد شد.    
دوره وبینار مدیریت استارتاپ در دوران قرنطینه دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط حسین اصلانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار مدیریت استارتاپ در دوران قرنطینه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی