اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
کارگاه آنلاین یک‌روزه مدیریت پروژه چابک از سیر تا پیاز
مسیر آموزشی

کارگاه آنلاین یک‌روزه مدیریت پروژه چابک از سیر تا پیاز

400,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 400,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:مسعود بیگی0
  • زمان:5 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همیشه درگیر پروژه ها هستید ولی روش دقیق و منظمی برای مدیریت پروژه ها ندارید؟ با تیم های مختلف فنی کار کردید و هیچ وقت نتیجه های مناسب  در زمان مناسب حاصل نشده،هرچی برنامه برای تیم میچینید بعد از چند روز بی استفاده میشه و هیچ کس بهش توجه نمیکنه ، خسته شدین از بس تو این کارگاه و اون کارگاه شرکت کردین و به نتیجه نرسیدین. نمی‌دونین چطور باید پروژه هاتون رو به سرانجام برسونید؟ کلا مدیریت پروژه چابک چی هست؟ آیا یه فریم ورکه؟ یا یه متودولوژی؟ یا هردو؟ کلی سرچ کردی اما یه روند استاندارد و عملی پیدا نکردی؟و... سئوالهایی که در مدیریت پروژه های نرم افزاری تون با اون ها روبرو هستین رو قراره تو این وبینار یک روزه  بهتون جواب بدم... محتوای این وبینار رو جایی پیدا نمی‌کنین، کاملا اختصاصی و براساس تجربیات من دیزاین شده، در مورد من کافیه صفحه لینکدین منو ببینید  همین :-)  
دوره کارگاه آنلاین یک‌روزه مدیریت پروژه چابک از سیر تا پیاز دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مسعود بیگی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 400,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کارگاه آنلاین یک‌روزه مدیریت پروژه چابک از سیر تا پیاز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی