اطلاعات دوره
چطور تغییر کلمات فروش سایتمان را ۳ برابر کرد؟ همراه با بررسی مثال های عملی و تمرین
مسیر آموزشی

چطور تغییر کلمات فروش سایتمان را ۳ برابر کرد؟ همراه با بررسی مثال های عملی و تمرین

90,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 90,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 CONTENT IS KING یعنی چی؟ یعنی محتوا پادشاه است، ولی آیا هر محتوایی می‌تونه پادشاه باشه؟ جواب مشخصه:  نه چه محتوایی می‌تونه پادشاه باشه؟؟ بازدید زیادی بخوره کاربر وقتی داره می‌خونه باهاش حال کنه  کاربر برای بقیه دوستاش هم اون محتوا رو بفرسته (بعبارتی share کنه) و از طرفی پولساز باشه پس با قواعد  و تکنیک های کپی رایتینگ  محتواتونو به یک پادشاه قدرتمند تبدیل کنین. در عکس زیر می‌تونیم زحمات کپی رایتر دورتو که یه مایع ظرفشویی هست، رو ببینیم: کپی رایتری که قدیم تر بش تبلیغ نویسی هم می گفتن یکی از شغل های پردرآمد دنیا تبدیل شده و اکثر کسب و کارهای بزرگ نیاز به یک کپی رایتر حرفه ای برای افزایش فروش محصولاتشون هستن. جملات زیر هم مربوط به برندهای ایرانی هست که در جذب مخاطب موفق بودند: برای عالی بودن هم، کم هزینه کنید عاشق خرید می شوید سهم بزرگ خودتان را امروز بگیرید آخرین جایی که حتما دوست دارید بروید. اگه می خواید فروش محصولات سایتتون رو چندبرابر کنید! یا از این روش کسب درآمد کنید، این وبینار را به هیچ وجه از دست ندهید.    
دوره چطور تغییر کلمات فروش سایتمان را ۳ برابر کرد؟ همراه با بررسی مثال های عملی و تمرین دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط اسماعیل شریف مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 90,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره چطور تغییر کلمات فروش سایتمان را ۳ برابر کرد؟ همراه با بررسی مثال های عملی و تمرین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی