اطلاعات دوره
وبینار مهاجرت از کارمندی به کارآفرینی
مسیر آموزشی

وبینار مهاجرت از کارمندی به کارآفرینی

50,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 50,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سرفصل های وبینار :  آیا واقعاً کارمندی به همان بدی که می‌گویند است؟ چرا خیلی ها دوست دارند کارمند باشند؟آیا می‌توان با زندگی کارمندی به ثروت رسید؟ نسل کارمندی، شغل‌ کارمندی، سبک کارمندی! امنیت شغلی یا آزادی مالی؟ دستیابی به استقلال مالی کارمندی ( محاسن و معایب)نصایح بابای دارا قبل از اینکه کارمندی را رها کنید (نوشته رابرت کیوساکی، شارون لشتر) آیا واقعاً همۀ ما باید کارآفرین شویم؟ کارآفرینی چیست؟آیا اصلا من می‌توانم وارد درۀ تاریک و خطرناک کارآفرینی شوم؟-ورود به دنیای کارآفرینیکسب آمادگی جهت ورود به بازار کارشناسایی فرصت های کسب ثروتکارآفرینی و کسب و کارهای شخصیمراحل پیاده سازی ایده جایگاه کسب و کارهای آنلاینکارآفرینی بهتر است یا کارمندی ؟بازگشت از دنیای کارآفرینی به زندگی کارمندیفریلنسرینگ چیست و فریلنسر کیست ؟فریلنسری یا کارمندی یا کارآفرینی ؟
دوره وبینار مهاجرت از کارمندی به کارآفرینی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر مهدی مهاجرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 50,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار مهاجرت از کارمندی به کارآفرینی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی