اطلاعات دوره
وبینار مهارت های کسب ثروت
مسیر آموزشی

وبینار مهارت های کسب ثروت

100,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 100,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگرچه در مدرسه در مورد پول و سواد پولی چیزی به ما نگفتند ولی رشد پولی و کسب ثروت قابل آموختن است.   آیا این وبینار برای من مفید است؟ اگر شما از نتایجی که در زندگی گرفته اید راضی هستید پس به مسیر خود ادامه دهید و نیازی به شرکت در این وبینار ندارید. ولی اگر فکر می کنید لیاقت شما چیزهای بیشتری است، یعنی پول بیشتر، سلامتی بیشتر، روابط بهتر،و آرامش بیشتری را می خواهید پس باید چیزهای جدیدی در حوزه رشد پولی و رشد شخصی یاد بگیرید و با به کار بستن آنها، مرتبا وضعیت خود را رشد دهید، بنابراین شرکت در وبینار مهارت های کسب ثروت،  ذهنیت شما در مورد تولید پول را ارتقا می بخشد و رشد شما را بسیار سریعتر می کند. گروه بعدی افرادی هستند که در حوزه کسب ثروت آموزش دیده اند. یعنی اگر شما آموزش های کسب ثروت را گذرانده اید و آنها را در زندگی و کار خود به کار می گیرید و سرفصل های این وبینار را قبلاً کار کرده‌اید، پس نیازی به شرکت در این وبینار ندارید.   آیا با شرکت در این وبینار ریسک بزرگی کرده ام؟ این بستگی به خود شما دارد. با شرکت نکردن در این وبینار اتفاق خاصی نمی افتد و شما به زندگی فعلی خود ادامه می دهید. ولی اگر در وبینار شرکت کنید احتمال دارد مباحث آن را مفید ارزیابی کنید و در رشد پولی و رشد شخصی خود به کار گیرید و یادگیری در حوزه سواد پولی را بعد از وبینار هم ادامه دهید.  
دوره وبینار مهارت های کسب ثروت دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مهندس حاجی جعفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 100,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار مهارت های کسب ثروت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی