اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار نقش فرهنگ کوچینگ در سازمان
مسیر آموزشی

وبینار نقش فرهنگ کوچینگ در سازمان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:مجید کریمی0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

رهبری و مدیریت در سازمان ها روز به روز پیچیده تر می شود. لذا لازم است مدیران و رهبران مهارت های لازم را برای اداره کارکنان فرا بگیرند.کوچینگ مهارتی است که می تواند فرهنگ سازمان را ارتقا دهد و مشارکت افراد سازمان را موثرتر کند.افزایش بهره وری و بهبود عملکرد در افراد یک سازمان نقش مهمی در توسعه سازمان دارد، که از اثرات کوچینگ می باشد.کتاب نقش کوچینگ در فرهنگ سازمان نوشته آقای پیتر هاوکینس مرجع خوبی برای ایجاد چنین فضایی در سازمان است.ما دروبینار 23 شهریور ماه قرار است به این موضوع بپردازیم.
دوره وبینار نقش فرهنگ کوچینگ در سازمان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط مجید کریمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار نقش فرهنگ کوچینگ در سازمان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته جامعه شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته جامعه شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی