اطلاعات دوره
نکات کلیدی آمادگی مصاحبه دکتری
مسیر آموزشی

نکات کلیدی آمادگی مصاحبه دکتری

79,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 79,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:سمیه رزبان0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

من سمیه رزبان هستم، در این وبینار از تجربه زیسته ام در دو سال اخیر خواهم گفت و به مطالعاتی که زمینه مصاحبه دکتری داشته ام به صورت منسجم اشاره خواهم کرد، جالب است بدانید بنده در آزمون سال 97 با رتبه 8 در مصاحبه پذیرفته نشدم و سال 98 با وجود اینکه رتبه 19 آزمون کتبی را کسب کردم، ولی نفر اول مصاحبه دانشگاه مورد علاقه ام شدم!! رتبه 19 در رشته من که مجموعا در کشور 9 نفر پذیرش دارد و تقریبا همه پذیرفته شدگان رتبه های تک رقمی هستند، رتبه خیلی ناامیدکننده ای است ولی خوشبختانه با اطلاعات خوبی که در این یکسال کسب کردم و راهکارهایی که استفاده کردم توانستم با اعتمادبنفس بالا در مصاحبه شرکت کنم و نتیجه مطلوبم را بگیرم و در این وبینار از این راهکارها خواهم گفت.  پس از پذیرشم در دانشگاه با دانشجویان دیگری که در دانشگاه های مختلف، از سد مصاحبه عبور کردند، صحبت کردم و تجربه آنها را نیز به یافته هایم اضافه کردم و حالا مایلم به افراد علاقه مند و باپشتکار کمک کنم تا این مسیردشوار و مبهم را به خوبی و با آرامش سپری کنند.  مصاحبه دکتری می تواند یکی از دشوارترین و چالش برانگیزترین تجربه های زندگی هر فرد باشد، اگر اصول آن را بدانیم و از تجربه  افراد موفق کمک بگیریم بی شک به یکی از شیرین ترین خاطرات زندگی مان تبدیل می شود که تا مدت ها از به یاد آوردن آن احساس غرور خواهیم کرد.   درباره مدرس: دانشجوی دکتری دانشگاه تربیت مدرس مدرس دانشگاه مدیر شرکت طراحان پیشرو ویرا مدرس کارگاه های آموزشی در زمینه تولید محتوای آموزشی  
دوره نکات کلیدی آمادگی مصاحبه دکتری دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط سمیه رزبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 79,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره نکات کلیدی آمادگی مصاحبه دکتری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی