اطلاعات دوره
وبینار نکات مخفی آزمون آیلتس
مسیر آموزشی

وبینار نکات مخفی آزمون آیلتس

7,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 7,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:آذین فدایی0
  • زمان:1 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بیشتر شما برای آیلتس کلی منبع می‌خونید و خودتون رو گیج می‌کنید. در حالی که ۲یا ۳ منبع برای موفقیت در آزمون آیلتس کافیه. مسئله بیشتر از این که کثرت منابع باشه، کیفیت درس خوندن شماست. توی این وبینار می‌خوایم براتون توضیح بدیم که چطوری درس بخونین و از کجا. ضمناً، همونطور که همه می‌دونین، بخش رایتینگ آزمون آیلتس توجه ویژه‌ای می‌طلبه و برای همین توی این وبینار بیشتر در موردش صحبت می‌کنیم. رایتینگ آیلتس، اگر ندونین چطور براش آماده بشین، ناامید کننده‌ست. اما می‌تونین بر اون غلبه کنین. همونطور که مدرس ما تونست! آذین فدائی، مدرس این وبینار، تونست پس از چند ماه درس خوندن، توی آزمون جنرال مجموع ۸ونیم رو کسب کنه. نمره‌های آذین به این ترتیب بود: L: 9R: 9S: 8 W: 7.5مطمئنیم که می‌تونین از تجربه‌‌ش بهترین استفاده رو بکنین. منتظرتونیم! 
دوره وبینار نکات مخفی آزمون آیلتس دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط آذین فدایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 7,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار نکات مخفی آزمون آیلتس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی