اطلاعات دوره
هفته فینتکی (مجموعه وبینارهای فینتکی)
مسیر آموزشی

هفته فینتکی (مجموعه وبینارهای فینتکی)

140,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 140,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:هفته فینتک0
  • زمان:506 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فین‌تک در واقع صنعتی در فضای اقتصادی است و به کمپانی‌هایی اشاره دارد که با کابرد فناوری تلاش می‌کنند خدمات مالی را کارآمدتر کنند. شرکت‌های فعال در زمینه فناوری‌های مالی عموما استارت‌آپ‌هایی هستند که تلاش می‌کنند خودشان را در سیستم‌های مالی جا کنند و شرکت‌های سنتی که کمتر از نرم‌افزار استفاده می‌کنند را به چالش بکشند. در هفته فین تک، شش وبینار از مفهوم فینتک تا خلق ایده های استارتاپی فینتک برنامه ریزی شده است که میتوانید یا به صورت موردی در هر وبیناری که عموما دارای یک مفهوم مجزا است شرکت کرده و یا در پکیج شش وبینار هفته وبیناری شامل وبینارهای زیر، ثبت نام نمایید. شش وبینار هفته فینتک: وبینار همه چیز درباره فینتک وبینار مدل کسب و کار در ارزش رمز ارزها وبینار تحلیلی اقتصادی بر نحوه ارزش‌گذاری رمزارزها وبینار تحلیلگری خبره مالی (CFA) وبینار مدیریت سرمایه‌گذاری هوشمند وبینار خلق ایده‌های استارتاپی فینتک ارزش ثبت نام در هر وبینار عدد 40 هزار تومان میباشد اما اگر در پکیج شش وبینار هفته فینتک شرکت کنید، هزینه سرمایه گذاری شما تنها 200 هزار تومان خواهد بود.
دوره هفته فینتکی (مجموعه وبینارهای فینتکی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 506 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط هفته فینتک مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 140,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره هفته فینتکی (مجموعه وبینارهای فینتکی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی