اطلاعات دوره
وبینار  قهرمانان کارآفرینی شهربابک-کرمان
مسیر آموزشی

وبینار قهرمانان کارآفرینی شهربابک-کرمان

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

همه می گفتند نمی شود! سال گذشته تصمیم گرفتم اولین همایش کارآفرینان شهربابک را برگزار کنم اغلب دوستان و اطرافیانم می گفتند: نمی شود، نمی توانی، کسی نمی آید، اگر برق قطع شد چی؟و... اما همایش به خوبی و خوشی برگزار شد و جای شما خالی بود. چه کسانی در همایش بودند؟ کارآفرینان جوان و کارآفرینان با تجربه از صنفهای مختلف تولید و خدمات بودند. کارخانه داران، مغازه داران، دکتر، مهندس، خانه دار و... همه آنها حداقل یک وجه مشترک داشتند. همه کارآفرین بودند. همایش قهرمانان کارآفرینی چیست؟ یک گردهمایی بسیار دوستانه و متنوع است. علاقه مندان به کارآفرینی و کارآفرینان در کنار هم قرار می گیرند تا تبادل ایده و تجربه داشته باشند. علاوه بر تبادل تجربیات، برنامه های متنوع و جذاب دیگری هم داریم. مثل موسیقی، مسابقه، جلسات خصوصی، پذیرایی، شام و... چرا باید در این همایش شرکت کنید؟ اگر کارآفرین هستید یا می خواهید کارآفرین شوید در این همایش تجربیاتی را یاد می گیرید که برای یادگیری معمولی آنها سالها باید آزمون و خطا کنید. با  افرادی آشنا می شوید که شاید هیچگاه چنین فرصتی فراهم نشود. اگر از کارتان خسته هستید در این همایش به شدت انگیزه می گیرید و با تجربه سایر کارآفرینان راه حل هایی که برای مشکلات کارتان پیدا می کنید به راحتی می توانید کارتان را گسترش دهید. همایش، سخنرانی یک نفره نیست. در همایش قهرمانان کارآفرینی شهربابک، افراد زیادی که تجربه کافی دارند آموزش می دهند. حتی کسانی که شکست خورده اند هم از شکست و دلایل شکستشان خواهند گفت. شاید شما هم چیزهایی برای گفتن داشته باشید که دیگران درس بگیرند. من هم می‌ترسم! من هم نمی‌دانستم در چه زمینه‌ای و از کجا باید شروع کنم. من هم از شکست خوردن می‌ترسیدم. اطرافیانم با کارم مخالفت می‌کردند. خیلی‌ها مسخره می‌کردند. برخی می‌گفتند که روزی شکست می‌خورم و باید دنبال کار بگردم و کارمند شوم. سرمایه نداشتم و کسی حاضر نبود سرمایه در اختیارم قرار دهد. نمی‌دانستم باید چه‌کار کنم؟ کسی حمایت نمی‌کند. ولی... این‌ها فقط بهانه‌هایی هستند که سال‌ها کارآفرینی ما را به تأخیر می‌اندازند. 12اسفند (12/12/98) یک روز مهم برای کارآفرینان شهربابک. برای موفق شدن لازم نیست سال‌ها وقت صرف کنیم و همه‌چیز را خودمان آزمون‌وخطا کنیم تا یاد بگیریم. در همایش قهرمانان کارآفرینی اصول ساده‌ای که باعث می‌شوند یک کارآفرین موفق شویم آموزش داده می‌شود. گاهی یک ایده ساده می‌تواند رشد کسب‌وکار را چند برابر کند. در همایش قهرمانان کارآفرینی از کارآفرینان موفق شهربابک دعوت کردیم که از زبان خودشان تجربیات را بشنوید و انگیزه بگیرید و در کارتان اجرا کنید. تعجب خواهید کرد که چه‌ کارهای ساده‌ای می‌تواند باعث موفقیت‌های بزرگ کارآفرینان شود. به‌جای شرکت در همایش قهرمانان کارآفرینی چه‌ کار دیگری می‌توانید انجام دهید؟ روز 12/12 می توانید به کارهای روزمره بپردازید. اما کارهایتان تمام نخواهند شد. اما یک فرصت بزرگ را از دست داده‌اید! قهرمانان کارآفرینی چه کسانی هستند؟ اکثر کارآفرینان با دست‌خالی کارشان را شروع کردند و بعد از سال‌ها تلاش به جایگاه دلخواهشان رسیدند و برای افراد زیادی اشتغال‌زایی کردند یا خدماتی ارائه می‌دهند. حتی کسی که فقط برای خودش شغلی پاره‌وقت ایجاد کرده است یک کارآفرین و یک قهرمان کارآفرینی است. پس شما هم می‌توانید یک قهرمان کارآفرینی باشید یا شوید.      
دوره وبینار قهرمانان کارآفرینی شهربابک-کرمان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سبحان قاسمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار قهرمانان کارآفرینی شهربابک-کرمان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی