اطلاعات دوره
هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
مسیر آموزشی

هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی

20,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 20,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هوش مصنوعی در حوزه سلامت به معنای استفاده از الگوریتم‌ها و نرم‌افزارهایی است که به انسان در تجزیه و تحلیل اطلاعات پزشکی پیچیده کمک کنند. به‌طور خاص، هوش مصنوعی توانایی الگوریتم‌های کامپیوتری برای به دست آوردن نتایج بدون در نظر گرفتن مستقیم انسان است. آنچه تکنولوژی هوش مصنوعی را از تکنولوژی‌های قدیمی در مسایل مرتبط با سلامت متمایز می‌کند، توانایی کسب اطلاعات، پردازش آن و ارائه خروجی دقیق به کاربر نهایی است. هوش مصنوعی این عملیات را با استفاده از الگوریتم‌هایی مانند یادگیری ماشین یا یادگیری عمیق انجام می‌دهد که می‌تواند الگوها را در تصاویر تشخیص دهد. 
دوره هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر منصور فاتحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 20,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی