اطلاعات دوره
وبينار ارزيابي و تامين مالي طرحهاي دانش بنيان
مسیر آموزشی

وبينار ارزيابي و تامين مالي طرحهاي دانش بنيان

25,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 25,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:مهدی کنعانی0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این وبينار برای آنهايي است که مي خواهند از سرمايه گذاران، پول جذب كنند يا از بانكداران وام بگيرند؛ يا آنهايي که مي خواهند با عدد و رقم، امكانپذيري و سودآوري طرح خود را به ديگران يا خودشان اثبات كنند. معمولا سرمايه گذاران فقط عدد و رقم مي فهمند و ما در اين وبينار يك سبد پر از اين شاخصها را برايشان آماده كرده ايم. در اين وبينار به تشريح انواع روشهاي محاسبه شاخصهاي مالي و سودآوري طرح با استفاده از نرم افزار Excel خواهيم پرداخت. شاخصهايي چون نقطه سر به سر را محاسبه كرده و تحليل حساسيت طرح (sensitivity analysis) به شاخصهايي نظير تورم و ميزان فروش را تمرين خواهيم كرد. تمام تلاشمان بر اين خواهد بود كه بتوانيم نوسانات نرخ ارز يا ريسكهاي پيش بيني نشده را پيش بيني و مديريت كنيم. در بخش پاياني نيز به تامين مالي خواهيم از 5f مورد استفاده در شروع كار تا 5C كه براي بانكداران مهم است. همينطور انواع روشهاي تامين مالي را مروري سريع كرده و به معرفي صندوقهاي رسمايه گذاري خطرپذير و صندوقها و تسهيلات و منابع حمايتي و كم بهره موجود براي شركتهاي دانش بنيان خواهيم پرداخت. براي غني سازي مطالب از مثالهای کاربردی وطنی و خارجی و نیز ايده ها و نظرات ساير شركت كنندگان در وبينار الهام خواهيم گرفت. چندين فايل كمكي و پشتيبان نيز براي دانلود در اختيارمان قرار خواهد گرفت كه بعدها گره گشاي چالشهايمان در دنياي واقعي خواهند بود. در پايان اين وبينار و با استفاده از فايلهاي تكميلي اي كه به صورت فرمهاي خام و نمونه هاي تكميل شده در اختيارمان قرار خواهد گرفت، هر يك از ما خواهيم توانست محاسبات مالي مربوط به طرح خود را انجام داده و حتي تحليل حساسيت اوليه اي براي نوسان گيري شاخصهاي كليدي موثر بر طرح را خواهيم داشت. همينطور با نحوه ارايه طرح نزد سرمايه گذاران و منابع مالي موجود براي طرحهاي نوآورانه آشنا خواهيم شد. منابعي كه عمدتاً منحصر به شركتهاي دانش بنيان هستند و با بهره كم و نرخهاي ترجيحي و حتي بعضا در قالب مشاركت و سرمايه گذاري حمايتي، در اختيارمان قرار مي گيرد و دواي درد روزهاي بي پولي و ابتدايي شروع كارمان خواهد بود.
دوره وبينار ارزيابي و تامين مالي طرحهاي دانش بنيان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مهدی کنعانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 25,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبينار ارزيابي و تامين مالي طرحهاي دانش بنيان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی