اطلاعات دوره
وبينار اصول کپی رایتینگ (هنر نوشتن شعار تجاری)
مسیر آموزشی

وبينار اصول کپی رایتینگ (هنر نوشتن شعار تجاری)

25,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 25,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

از آن جایی که برخی از کلمه های متفاوت صداهای یکسانی دارند مردم این دو کلمه را با هم اشتباه می گیرند: Copyright و Copywriting. در حالی که هیچ ارتباطی با هم ندارد.امروز از روزنامه گرفته تا موبایل شخصی و اینترنت همه جا پر است از تبلیغ ها، پیام ها و... کپی رایتینگ دانش و فنی است برای کنار هم چیدن خلاقانه ی کلمه هاکه هدف اش معرفی ایده های تجاری،شخصی و ....است تا از بین حجم عظیم تبلیغ ها و پیام ها بیشتر از رقیب هایش مورد توجه قرار گیرد،خوانده شود، ارتباط برقرار کند، علاقمند کند و بفروشد.این معرفی چنان است که مخاطب را وادار به انجام کاری کند. مخاطب پس از خواندن کلمه هایی که کپی رایتر نوشته است می خواهد چیزی بخرد، جایی برود،تماس بگیرد، رای به کسی بدهد و .... کپی رایتینگ به معنای نوشتن یک متن با هدف بازاریابی و تبلیغاتی می باشد به نحوی که این متن با هدف ترغیب یک فرد به خرید یک محصول و یا تاثیر بر روی عقیده و باور وی باشد. مخاطبان وبینار:     مدیران روابط عمومی، فروش و بازرگانی شرکت‌های تولیدی و خدماتی، نویسندگان متون و کمپین‌های تبلیغاتی  
دوره وبينار اصول کپی رایتینگ (هنر نوشتن شعار تجاری) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط آرش سلطانعلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 25,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبينار اصول کپی رایتینگ (هنر نوشتن شعار تجاری) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی