اطلاعات دوره
وبینار API‌ به عنوان محصول
مسیر آموزشی

وبینار API‌ به عنوان محصول

80,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 80,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

API ها راهکارهایی جهت ارتباط بین برنامه ها و تبادل داده بین آنها هستند. آنها فرایندهای تجاری، سرویس ها، محتوا، داده ها و به عبارتی کلیه دارایی های دیجیتالی یک سازمان را در دسترس توسعه دهندگان قرار می دهند تا آنها بتوانند خلق ارزش کنند. به همین دلیل است که در سالهای اخیر، شاهد رشد تولید برنامه هایی بوده ایم که از API ها برای ارتباط با سایر سرویس  های نرم افزاری استفاده میکنند. امروزه شرکتهای زیادی در کشور ما هستند که در حوزه های مختلف فین تک (خدمات مالی، بیمه ای و بازار سرمایه) مشغول به کار بوده اند. اپی اکو به عنوان اولین API مارکت ایرانی در این زمینه پیشتاز بوده است و زیرساختی برای خرید و فروش API فراهم کرده است. چگونگی طراحی API میتواند بر روی میزان سادگی استفاده از آن توسط توسعه دهندگان و برنامه نویسان (به عنوان مشتریان محصول شما)  و در نتیجه به کارگیری در دراز مدت تاثیرگذار باشد. در انتهای این دوره شما قادر خواهید بود: با مفهوم تحول دیجیتال با کمک API آشنا شوید. دیدگاه محصول محور به API را خواهید شناخت. نحوه مدیریت API و مدلهای کسب و کاری و درآمدی آن را می آموزید، همچنین با تکنیک های بازاریابی API و عرضه آن به برنامه نویسان آشنا میشوید.
دوره وبینار API‌ به عنوان محصول دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط حامد شیدائیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 80,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار API‌ به عنوان محصول را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی