اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار اجرای یک پروژه داده کاوی با RapidMiner
مسیر آموزشی

وبینار اجرای یک پروژه داده کاوی با RapidMiner

450,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.4/5
وضعیت قیمت: 450,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر می‌خواهیم از دانش پنهان در داده‌های مشتریان استفاده کنیم می‌بایست توان تحلیلی داده‌های مشتریان را در سازمان ایجاد کنیم تا بتوانیم با استفاده از توان تحلیلی به الگو، مدل و مفهومی فراتر از داده‌های خام دست یابیم و اگر توان تحلیل داده‌ها وجود نداشته باشد، جمع‌آوری این حجم از داده نه‌تنها هیچ فایده‌ای ندارد بلکه هزینه‌هایی را نیز برای جمع‌آوری و نگهداری در سازمان در پی خواهد داشت. ازاین‌رو داده‌کاوی برای بسیاری از سازمان ها به یک حوزه مهم و راهبردی تبدیل‌شده است. داده‌کاوی فرایند تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از دیدگاه‌های مختلف و خلاصه‌سازی آن در قالب اطلاعات ارزشمند است که به سازمان‌ها و شرکت‌ها برای جستجوی الگوی پنهان در یک گروه و کشف روابط ناشناخته در داده‌ها کمک می‏رساند. زبان ها و نرم افزارهای مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید برای تحلیل داده‌های مشتریان خود از آن‌ها استفاده کنید. یکی از معروف‌ترین و متداول‌ترین نرم افزارهای مربوط به داده‌کاوی، RapidMiner است. ما در مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام) می‌خواهیم برای کسانی که علاقمند به موضوع تحلیل داده‌ها هستند وبیناری را برگزار کنیم و در این وبینار به انجام یک پروژه داده‌کاوی در نرم‌افزار RapidMiner بپردازیم. نرم افزار RapidMiner ظاهر زیبا و کاربرپسندی دارد. یادگیری آن آسان است و برای کسانی که می‌خواهند بدون نیاز به کدنویسی و برنامه نویسی به تحلیل داده‌های خود بپردازند انتخاب خوبی است.      
دوره وبینار اجرای یک پروژه داده کاوی با RapidMiner دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر شقایق ابوالمکارم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 450,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار اجرای یک پروژه داده کاوی با RapidMiner را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی