اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار اسرار مالیات
مسیر آموزشی

وبینار اسرار مالیات

65,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 65,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 نگران تغییرات پرشتاب در حوزه‌ی مالیات هستید و اضطراب این را دارید که نتوانید پا به پای این اتفاقات پیش رفته و دچار ضرر مالی و اعتباری شوید؟ یا این‌که از این بیم دارید فرصت‌های بی‌شمار درآمدزایی به‌واسطه‌ی مالیات را از دست بدهید؟ فرقی نمی‌کند سوالتان کدام‌یک از دو پرسش بالا باشد؛ جدا از تمام بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و پیچ و خم‌های قوانین مالیاتی، باید بدانید که چه اتفاقاتی در ادارات مالیاتی رخ می‌دهد، با تک‌تک آن‌ها آشنا شوید، استراتژی مناسب مواجهه با آن‌ها را بدانید تا ابتدا از خسارت‌های ناشی از عدم آگاهی جلوگیری نموده و سپس راه‌های درآمدزایی را پیدا کنید. در این وبینار دو ساعته این اسرار را با شما در میان بگذاریم.   آشنایی با مدرس وبینار: مدرس این وبینار، میثم حاجی محمدی، بنیان‌گذار وبسایت پرشین حساب و نویسنده کتاب صفر تا صد مالیات است که چندین سال‌ست به‌طور تخصصی در زمینه‌ی مالیات فعالیت می‌کند. تجربه‌ی برگزاری بیست دوره حضوری صفر تا صد مالیات و آموزش بیش از ۵۰۰ دانش‌پذیر از نکات برجسته کارنامه‌ی کاری اوست.
دوره وبینار اسرار مالیات دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط میثم حاجی محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 65,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار اسرار مالیات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی