اطلاعات دوره
وبینار اعتماد به نفس واقعی
مسیر آموزشی

وبینار اعتماد به نفس واقعی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:یاسر حیدری0
  • زمان:1 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اعتماد به نفس مهمترین اصل موفقیت است  مهمترین عاملی که باعث موفقیت افراد می شود ، عامل اعتماد به نفس است. افراد خیلی زیادی رو میشناسم که استعداد خاصی هم نداشتن، توانمندی زیادی هم نداشته اما فقط بخاطراینکه اعتماد به نفس بالایی داشته تونسته به موفقیت های زیادی برسه.   اعتماد به نفس یک عامل درونی است. که باید اون رو پرورش دهیم.   خدا میدونه بخاطر کمبود اعتماد به نفس چه فرصت هایی را از دست دادیم.و چه لطمه های مالی ، احساسی و روحیه ای خوردیم.   اعتماد به نفس عنصر اصلی و اساسی پیشرفت انسان هاست.      
دوره وبینار اعتماد به نفس واقعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط یاسر حیدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار اعتماد به نفس واقعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی