اطلاعات دوره
وبینار الزامات اولیه جهت ایجاد ساختار مالی و حسابداری به روش استاندارد (ویژه استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان)
مسیر آموزشی

وبینار الزامات اولیه جهت ایجاد ساختار مالی و حسابداری به روش استاندارد (ویژه استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان)

40,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 40,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با عنایت به رشد روز افزون تجارت الکترونیک در ارائه خدمات به کاربران در فضاهای مجازی و همچنین با توجه به سرعت رشد متفاوت این کسب و کارها در مقایسه با کسب و کارهای دیگر در بازه های استاندارد، داشتن ساختارهای مناسب مبتنی بر استانداردهای روز در این حوزه می تواند، به مدیران در سطوح ارشد و میانی کمک بسزایی نماید. این مهم همانند سایر بخش ها (اعم از فنی ، بازاریابی ، اجرایی ، فروش و ... ) در واحد مالی و حسابداری نیز مصداق داشته و دارای اهمیت است؛ چراکه با ارائه اطلاعاتی صحیح، قابل اتکاء و به موقع سطوح مختلف مدیران و سایر استفاده کنندگان درون سازمانی و برون سازمانی را بهتر از همیشه جهت تصمیمات صحیح، به موقع و موثر کمک خواهد کرد.
دوره وبینار الزامات اولیه جهت ایجاد ساختار مالی و حسابداری به روش استاندارد (ویژه استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط سید محمد طباطبایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 40,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار الزامات اولیه جهت ایجاد ساختار مالی و حسابداری به روش استاندارد (ویژه استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی