اطلاعات دوره
وبینار بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، استراتژی‌ها و تکنیک‌ها
مسیر آموزشی

وبینار بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، استراتژی‌ها و تکنیک‌ها

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:هادی مرادی0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه بیشترین زمان وبگردی عموم افراد جامعه را شبکه های اجتماعی به خود اختصاص داده اند. پس حضور مفید، اثربخش، حساب شده و بلند مدت یک برند در این نوع از رسانه ها، میتواند به حفظ ارتباط میان برند و مخاطبینش کمک شایانی کند. اما اشکال کار آن دسته از مارکترهایی که از کارساز نبودن سوشیال مدیا مارکتینگ می نالند، کجاست؟ پاسخ ساده اما در عمل پیچیده است. آنها از این ابزار، به درستی استفاده نمی کنند. خیلی ساده است؛ شما یک ابزار در دست دارید که راهنمای مختص خودش را دارد. اما بدون مطالعه آن راهنما، دست بکار می شوید!در این کارگاه آموزشی آنلاین، به مرور دقیق صحیح ترین دستور العمل بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی می پردازیم، بصورت کاملاً کاربردی و عینی. من، هادی مرادی، سابقه مدیریت کردن مستقیم صفحات شبکه های اجتماعی بیش از 6 کسب و کار را داشته ام، و پس از آن برای بالغ بر 5 کسب و کار استراتژی شبکه های اجتماعی را تدوین کرده ام، تا طبق آن تیم یا فرد مربوطه به تولید محتوا، مدیریت صفحه و بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بپردازد. در این وبینار کاملاً کاربردی، خواهیم گفت چه با چه رویه ای کسب و کارها در سوشیال مدیا مارکتینگ موفق خواهند شد و فوت کوزه گری فعالیت در این رسانه به ظاهر آسان اما در عمل پیچیده، چیست؟توسط هادی مرادی مدیر بازاریابی لندو و بنیانگذار رسانه دی ام برد
دوره وبینار بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، استراتژی‌ها و تکنیک‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط هادی مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، استراتژی‌ها و تکنیک‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی