اطلاعات دوره
وبینار بهبود کارایی محصول و فروش به کمک AB testing (همراه با مثال از دیجی‌کالا)
مسیر آموزشی

وبینار بهبود کارایی محصول و فروش به کمک AB testing (همراه با مثال از دیجی‌کالا)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:داود تراب زاده0
  • زمان:2 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در طی این وبینار با چگونگی اجرای فرآیند A/B testing به طور کامل آشنا خواهید شد و مثال‌های واقعی اجرا شده در دیجی‌کالا را خواهید دید. با کمک این فرآیند Conversion rate optimization شما می‌توانید بدون بزرگتر کردن کسب‌و‌کار خود فروش و کارایی وب‌سایت و اپلیکیشن خود را افزایش دهید. من براساس تجربه عملی صحبت می‌کنم نه صرفا مقاله یا کتاب و مواردی که مطرح می‌شنود کاملا کاربری هستند.در پایان یک تست را قدم به قدم با هم اجرا خواهیم کرد.   
دوره وبینار بهبود کارایی محصول و فروش به کمک AB testing (همراه با مثال از دیجی‌کالا) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط داود تراب زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار بهبود کارایی محصول و فروش به کمک AB testing (همراه با مثال از دیجی‌کالا) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی