اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار بهینه سازی اپ در اپ استورها (ASO)
مسیر آموزشی

وبینار بهینه سازی اپ در اپ استورها (ASO)

53,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 53,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:هادی مرادی0
  • زمان:1 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طبق آخرین آمار ۶۵ درصد دانلود اپلیکیشن ها در سراسر دنیا از طریق سرچ در اپ استورها اتفاق می افتد. منظور از اپ استور تنها اپ استور اپل نیست. تمامی استورهای اپلیکیشن از جمله گوگل پلی کافه بازار و سیب از هم اپ استور نام دارند. با توجه به اهمیت جستجو در اپ استورها برای اپلیکیشن ها مفهومی بنام ASO بوجود آمده که عبارت است از مجموعه تکنیک ها ترفندها و فعالیت هایی که می توان انجام داد تا اپلیکیشنمان در جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارمان در نتایج اولیه نمایش داده شده و احتمال نصب را بدون پرداخت هیچ هزینه ای افزایش دهد.این دانش به مانند دانش SEO عبارتست از یک سری تکنیک که بر اثر تجربه اپ مارکترها بدست آمده است. من هادی مرادی قرار است در این وبینار نتیجه مطالعات و تحقیقات خودم در این حوزه مشتمل بر نتایجی که دیجیتال مارکترهای خارجی مطرح کرده اند و همچنین نتیجه فعالیت هایی که خودم در پروژه های کاری اپ مارکتینگ داشته ام را منتقل کنم.  با تدریس هادی مرادی مدیر بازاریابی لندو و بنیانگذار رسانه دی ام برد
دوره وبینار بهینه سازی اپ در اپ استورها (ASO) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط هادی مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 53,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار بهینه سازی اپ در اپ استورها (ASO) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی