اطلاعات دوره
وبینار تامین سرمایه کسب وکار به روش نخبگان کارآفرینی
مسیر آموزشی

وبینار تامین سرمایه کسب وکار به روش نخبگان کارآفرینی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فکر کنید چقدر خوب می شد می توانستید  کسب وکار خود را بدون نگرانی نداشتن سرمایه راه اندازی کنید شاید فاصله شما تا کسب ثروت و تاسیس یک کسب وکار قدرتمند فقط یک ساعت استفاده این دوره آموزشی باشد !! در این دوره  تمامی راهکار های تامین سرمایه مالی یک کسب وکار را بررسی می کنیم و بهترین روش ها و بهترین گزینه ها را برای تامین سرمایه اولیه کسب وکارتان را جلوی پایتان می گذاریم مطالب این دوره برای تمامی کسب وکار هایی که نیاز به سرمایه دارند کاربرد دارد توجه : اگر از محتوای این دوره بهره مند نشوید ممکن است با خسارات جبران ناپذیری در کسب وکارتان رو به رو شوید … این دوره برای چه کسانی مناسب است ؟ ۱- کسانی که می خواند کسب وکارشان را راه اندازی کنند ولی به خاطر نداشتن سرمایه دست به کار نمی شوند؟ ۲- کسانی که ایده های بسیار خوبی برای ایجاد یک کسب وکار دارند ولی نمی دانند چگونه هزینه اجرای آن را تامین کنند؟ ۳- کسانی که کسب و کارشان برای رشد نیاز به منابع مالی دارد  ۴- کسانی که می خواهند برای استارتاپ خود یک شتابدهنده یا یک سرمایه گذار مناسب پیدا کنند ؟ و …..
دوره وبینار تامین سرمایه کسب وکار به روش نخبگان کارآفرینی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط علیرضا سهرابیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تامین سرمایه کسب وکار به روش نخبگان کارآفرینی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی