اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار تجربه‌نگاری یک فاندر استارتاپی
مسیر آموزشی

وبینار تجربه‌نگاری یک فاندر استارتاپی

69,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 69,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

من مانوئل اوهانجانیانس، موسس و مدیر ایسمینار، مشاور و منتور کسب و کار استارتاپها، دوست دارم تجربیات خودمو از ایسمینار و ده‌ها استارتاپ و تیمی که منتشورشیپ و مشاوره دادم با شما به اشتراک بذارم. این وبینار کاملا از جنس تجربه و اشتباهاتی هست که در مسیر مدیریت یه استارتاپ یا مشاوره به استارتاپها داشتم، پس خیالتون راحت، به هیچ وجه یک اسلاید تئوری هم در این وبینار نخواهید دید! از همه آن چیزی که اگر میدونستم میتونستم اتفاقای بهتری رقم بزنم، مفاهیم و سئوالات که هر فاندر استارتاپ معمولا براش پیش میاد و جایی نیست که بتونه جوابشون رو بدونه. نکات و آموخته‌هام در مورد تیمسازی، مدیریت منابع انسانی، پیش‌بینی مالی، جذب سرمایه، شاخصهای رشد، قراردادهای نیروی انسانی و کوفاندرها و... پیش‌نیازحضور تو این وبینار اینه که مفاهیم استارتاپی رو کاملا درک کرده باشین و با این پیشفرض بیاین که حداقل، تعریف استارتاپ، مراحل توسعه استارتاپ، بوم ناب و مراحل اعتبارسنجی رو بدونین، چون در این وبینار به این موارد پرداخته نمیشه و موارد عملی‌تری ارائه میشه... اگر مفاهیم رو نمیدونین، بعد از ثبت‌نام تو این وبینار، میتونین کاست‌های من رو گوش کنین: https://t.me/manuelohan/1206 یا ویدیو وبیناری که قبلا برگزار کردم رو ببینین: وبینار استارتاپ به زبان یک فاندر ایرانی    
دوره وبینار تجربه‌نگاری یک فاندر استارتاپی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مانوئل اوهانجانیانس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 69,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تجربه‌نگاری یک فاندر استارتاپی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی