اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار تحلیلگری خبره مالی (CFA)
مسیر آموزشی

وبینار تحلیلگری خبره مالی (CFA)

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

گواهینامه تحلیلگرخبره‌ مالی (Chartered Financial Analyst) یکی از معتبرترین و شناخته‌ شده‌ترین گواهینامه‌های بین‌المللی در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری است که توسط مؤسسه آمریکایی CFA ارائه می‌شود و اعتبار آن نزد بسيارى از شركت‌ها و نهادهاى مالى و سرمايه‌گذارى بالاتر از مدرك كارشناسى ارشد در اين حوزه مى‌باشد. برای دریافت این گواهینامه باید سه سطح از آزمون گذارنده شود که از سطح اول شروع و بالاترین سطح، سطح سوم خواهد بود. مجموعه دروسی که در هر سه سطح مورد آزمون قرار می‌گیرند عبارتست از: استانداردهای اخلاقی، اقتصاد، روش‌های کمی، صورتهای مالی، سهام، اوراق قرضه و اوراق مشتقه. دارندگان این گواهینامه از مزیت قرارگیری در موقعیت شغلی مالی و سرمایه‌گذاری در سراسر دنیا قرار دارند. بهبود سطح درآمدی، افزایش قابل توجه اعتبار رزومه کاری از جمله مزایایی است که دارندگان مدرک CFA از آن برخوردارند. در این وبینار دکتر آرین از دانشگاه تورنتوی کانادا به تشریح اولین دوره تحلیلگر ارشد مالی (CFA) در موسسه سرمایه‌گذاری ایرانیان می‌پردازد. ایشان که خود دارای درجه دکترای مهندسی مالی از دانشگاه تورنتو و مدرک CFA و FRM هستند، مروری اجمالی به دوره فشرده‌ای که طی چند سال پیش با موفقیت در موسسه مارتینگل در تورنتو برگزار کرده‌اند، خواهند داشت. دوره‌های آموزشی CFA  در موسسه سرمایه‌گذاری ایرانیان بعد از تعطیلات نوروزی شروع شده و به مدت دو ماه داوطلبان را به صورت فشرده برای سه مرحله اول، دوم و سوم تحلیلگر خبره مالی CFA آماده می‌کند و امکان دسترسی به مقادیر قابل توجهی از مطالب آموزشی، نمونه سوالات و امتحانات مشابه اصلی را فراهم میسازد. دوره آمادگی شامل آموزش حضوری، کلاس‌های حل تمرین، رفع اشکال حضوری و غیر حضوری، مرور نهایی در هفته آخر مانده به امتحان و امتحانات سرپرستی شده خواهند بود که که مطابق با استانداردهای آکادمی علوم مالی مارتینگل (Martingale Academy of Finance ) عرضه خواهند شد. همچنین برای ثبت نام در پکیج شش وبیناری هفته فینتکی به ارزش 200 هزار تومان به لینک زیر مراجعه کنید: پکیج شش وبیناری هفته فینتکی   شش وبینار هفته فینتک: وبینار همه چیز درباره فینتک وبینار مدل کسب و کار در ارزش رمزارزها وبینار تحلیلی اقتصادی بر نحوه ارزش‌گذاری رمزارزها وبینار تحلیلگری خبره مالی (CFA) وبینار مدیریت سرمایه‌گذاری هوشمند وبینار خلق ایده‌های استارتاپی فینتک
دوره وبینار تحلیلگری خبره مالی (CFA) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط حمیدرضا آرین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تحلیلگری خبره مالی (CFA) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی