اطلاعات دوره
وبینار توسعه وب اپلیکیشن های Real-time مبتنی بر React JS
مسیر آموزشی

وبینار توسعه وب اپلیکیشن های Real-time مبتنی بر React JS

19,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 19,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شماره پشتیبان این وبینار (در صورت بروز هرگونه مشکل برای ورود با ایشان تماس بگیرید):09117379686 شما انرژی زیادی برای توسعه سخت افزاری و نرم افزاری محصولتان می‌گذارید، پس چقدر عالی می‌شود که کاربر هم بتواند این‌ تلاش‌ها را حس کند و راحت‌تر، سریع‌تر و بی‌دردسر‌تر با محصول کار کند. شاید یک رابط کاربری عالی الویت یک نباشد ولی چه بخواهیم چه نخواهیم رابط کاربری بخاطر ارتباط مستقیم بصری با کاربر تاثیر گذارترین بخش در قضاوت کاربران است. یک سیستم حرفه‌ای قوی با رابطی ضعیف هیچ وقت در ذهن کاربر نمره بالاتر از 17 نمیگیرد و قطعا یک رابط کاربری قوی با زیر ساختی ضعیف هم همین طور. در این وبینار قصد داریم از روشی بروز در توسعه رابط کاربری مستقل از پلتفرم و نوع بکارگیری صحبت کنیم و در آخر هم در مورد ابزاری که گفته‌های بخش اول را با آن می‌شود پیاده سازی کرد صحبت کنیم.
دوره وبینار توسعه وب اپلیکیشن های Real-time مبتنی بر React JS دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط محمد ابراهیمی اول مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار توسعه وب اپلیکیشن های Real-time مبتنی بر React JS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی