اطلاعات دوره
وبینار تکنیک های متقاعد سازی در فروش بیمه های عمر
مسیر آموزشی

وبینار تکنیک های متقاعد سازی در فروش بیمه های عمر

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تکنیک های متقاعد سازی در فروش بیمه های عمر چطور سخت ترین افراد را قانع کنید تا به خواسته های شما عمل کنند؟  مجله فورچون 500 که 500 شرکت پر در آمد دنیا رو اعلام می کنه. گزارشی داده از 10 ویژگی مشترک افراد ثروتمند دنیا که مهمترین اون قدرت متقاعد کنندگی بوده. جلسه امروز در مورد متقاعد کنندگیه. تصور کنید یک نماینده گوشی رو بر میداره به مشتری زنگ  می زنه مشتری حاضر نیست بهش وقت بده. میره بیرون قرار ملاقات بگیره همه میگن نه ممنون بیمه نمی خواهیم. با مشتری صحبت کرده مشتری حاضر نیست حق بیمه رو پرداخت کنه کیا با این مشکل مواجه بودن ؟ نماینده دیگه راحت بهش وقت میدن ازش بیمه میخرن بهش مشتری معرفی می کنن و هر جا میره میتونه برنده بیرون میاد چرا تفاوت این دودر چیه ؟ درسته در قدرت متقاعد کنندگی. با این قدرت شما می تونید کاری کنید که افراد با کمال میل خواسته های شما رو عملی کنن و شما قادرید و اونها رو وادار به انجام کارهایی بکیند که شما دوست دارین .   در پایان این وبینار شما: با اصول متقاعد سازی آشنا میشید که باعث میشه افراد وادار کنید تا به خواسته های شما عمل کنند با انگیزه های خرید مشتریان بیمه عمر آشنا مشیشد که باعث میشه به جای فروش ویژگیهای بیمه عمر منافع حاصل از بیمه را بفروشید و انگیزه های خرید در مشری رو شعله ور کنید با قدرت چرایی ها آشنا میشید که باعث میشه در برابر مشتریان سرسخت برنده باشید.  
دوره وبینار تکنیک های متقاعد سازی در فروش بیمه های عمر دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط محمد رضا تاجرباشی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تکنیک های متقاعد سازی در فروش بیمه های عمر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی