اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار تیم سازی استارتاپ ها
مسیر آموزشی

وبینار تیم سازی استارتاپ ها

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اولین قدم در آغاز هر استارتاپی انتخاب افراد است و باید کسب و کار شما هیجان انگیز باشد تا افراد مایل به همکاری باشند و سایر موضوعات هم چون مکان کسب و کار در اولویت دوم قرار دارد. پیدا کردن یک تیم خوب مهمتر از پیدا کردنِ یک ایده خوبه! چرا که یک تیم خوب هر ایده ای رو میتونه به نتیجه برسونه اما تیم نامناسب میتونه بهترین ایده ها رو هم به شکست برسونه. این مسئله در استارتاپ ها بسیار مهم است چون در استارتاپ ها استخدام اشتباه، با توجه به منابع مالی کم، موجب تاثیرات چند ماهه در کسب و کار خواهد شد. برای آن که بتوانید افراد موفق و با استعدادی را جذب کنید باید استارتاپ خود را تعریف کرده و مهارتهای مورد نیاز خود را مشخص کرده و سمت شغلی را به درستی مشخص نمایید زیرا بسیار مهم است. باید پیرامون مهارتها و استعدادهای لازم در کسب و کار خود بیندیشید و آن ها را تعریف کنید تا بتوانید استخدام موفقی داشته باشید. در این وبینار در مورد ویژگی های یک تیم مناسب، فرآیند ایجاد آن، نقش چشم انداز و ارزشها و اصلی ترین دلایل شکست تیم ها صحبت خواهد شد، و در کنار آن به جایگاه رهبر تیم برای ایجاد فرهنگ مناسب برای توسعه تیم و فرهنگ تعالی پرداخته می شود.  
دوره وبینار تیم سازی استارتاپ ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط کاوه یزدی فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تیم سازی استارتاپ ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی