اطلاعات دوره
وبینار داده کاوی و افزایش فروش به مشتریان
مسیر آموزشی

وبینار داده کاوی و افزایش فروش به مشتریان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وبینار داده کاوی و افزایش فروش به مشتریان چرا داده کاوی منجر به فروش بیشتر می شود؟  مشتریان مهمترین دارایی یک سازمان هستند. به همین دلیل است که سازمان ها باید یک استراتژی واضح و روشن برای مدیریت مشتریان طراحی کرده و بکار گیرند.  ما در عصر مشتري محوري هستيم. چشم پوشی از این موضوع كسب و كارها را در معرض خطر شكست در برابر رقبا و حذف از بازار رقابتي قرار مي‌دهد. تمرکز بر مشتریان و ايجاد يك رویکرد مشتري محور برای وفادار نمودن مشتريان و تبديل آن‌ها طرفداران شما، شاید از مهم‌ترين كارهايي مي‌باشد كه بايد در كسب و كار خود به آن بپردازيد. از سوی دیگر کسب و کارهای مشتری محور داده ها و اطلاعات زیادی از مشتریان خود را در پایگاه داده های خود ذخیره می کنند. داده های جمعیت شناختی مربوط به مشتریان، داده های فروش، داده های بازایابی، داده های خدمات پس از فروش به صورت گسترده ای توسط کسب و کارها در حال جمع آوری می باشند. توجه داشته باشید که تا زمانی که داده های در دسترس از مشتریان مورد استفاده تحلیلی قرار نگیرند، هیچ ارزش و فایده ای را برای کسب و کار به همراه نخواهند داشت. این حجم عظیم از داده های مشتری که هر روزه در کسب و کارها در حال تولید می باشد را باید به اطلاعات و سپس به دانش و پس از آن به خرد و هوش و در نهایت به ارزش تبدیل نمود. می توان از نتایج به دست آمده از تحلیل داده های مشتریان در طراحی برنامه های بازاریابی، جذب، حفظ و نگهداری مشتریان، و همچنین تجزیه و تحلیل سودآوری مشتری استفاده نمود. سوال اصلی اینجاست که یک سازمان چه زمانی و چگونه قرار است از این فناوری استفاده کند؟ وقت آن رسیده است که بر روی قدرت پیش گویانه داده های مشتریان خود تمرکز کنید. برای این منظور در این وبینار می خواهیم شما را با دانش داده کاوی و استفاده از آن به منظور تحلیل داده های مشتریان و استفاده از نتایج تحلیل به منظور دستیابی به فروش بیشتر آشنا کنیم. تحلیل داده های مشتریان را نباید به بعد موکول کرد.
دوره وبینار داده کاوی و افزایش فروش به مشتریان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر شقایق ابوالمکارم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار داده کاوی و افزایش فروش به مشتریان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی