اطلاعات دوره
وبینار رایگان بازاریابی در عصر رسانه های اجتماعی
مسیر آموزشی

وبینار رایگان بازاریابی در عصر رسانه های اجتماعی

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آنچه که رسانه های اجتماعی برای تجار و بازاریابان انجام می دهند فراهم سازی بهترین و موثرترین بستر جهت بیان اهدافشان است. آنها می توانند به راحتی با کاربران و مشتریان ارتباط برقرار کنند. در دسترس بودن ابزارهای کم هزینه اختیار بیشتر در بازاریابی برنامه هایشان را فراهم می سازد تا بتوانند فناوری مناسب را با اخلاق اجتماعی ترکیب کنند. تمامی این کاربردها بر اساس ساختار اینترنتی با تلفن همراه است که بهترین عرضه را در اختیار عموم مردم قرار می دهد. در وبینار فوق نقش رسانه های اجتماعی را در بازاریابی امروز بررسی و راهکارهای مناسبی برای بهره برداری هر چه بهتر ایز این پدیده نوظهور را ارائه خواهیم کرد.
دوره وبینار رایگان بازاریابی در عصر رسانه های اجتماعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط یوسف فراهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار رایگان بازاریابی در عصر رسانه های اجتماعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی